ThanksLiving

Het ontstaan.

Het idee voor dit festival vloeit voort uit de jaarlijkse strandbarbekjoe ‘Teentje knoflook kipsaté’ georganiseerd door Stichting Vakjoe!om de geboortedag van haar geestelijk vader te vieren.

Wat 5 jaar geleden begon als een beladen dag groeide uit tot een gezellig dagje strand met gezellige deuntjes op de achtergrond en het nodige vertier voor jong en oud.

En zo komen we tot ThanksLiving. Hét familie zomerfestival waar jong en oud ogen en oren te kort komt om te ontdekken, te beleven en te genieten van al het moois dat Almere te bieden heeft.

ThanksLiving biedt kunst-, cultuur- en sportaanbieders uit Almere
(en omgeving) een uniek podium waar zij zich kunnen presenteren aan haar bezoekers en inwoners van Almere door het geven van o.a. demonstraties, voorstellingen, workshops en optredens.

Activiteiten.

Genieten van een theatervoorstelling. Rondlopen op de braderie. Een workshop volgen, bladiebladiebla. Als je wilt weten wat er allemaal te ontdekken is, te beleven is en waarvan of van wie je kan genieten klik dan snel hier om alle deelnemers en activiteiten te bekijken.

Huur een marktkraam op onze braderie.
Wil je jouw producten en/of diensten aan de man brengen?
Klik dan hier voor de huur van een marktkraam.

Waar is het festival?

Dit is het tekstgebied voor deze alinea. Om wijzigingen aan te brengen, klikt u hier en begint u met typen. Nadat u de inhoud hebt toegevoegd, kunt u de opmaak aanpassen met verschillende kleuren, lettertypen, lettergrootten en opsommingstekens. Selecteer de woorden die u wilt opmaken en kies uit de diverse opties in de bewerkingsbalk.

Dit is het tekstgebied voor deze alinea. Om wijzigingen aan te brengen, klikt u hier en begint u met typen. Nadat u de inhoud hebt toegevoegd, kunt u deze aanpassen.

Plattegrond.

Talent gezocht!

Van violist tot trompettist. Van opera tot rock. Van rap tot het levenslied. Ben jij er klaar voor jouw talent, jouw passie te tonen, maar vooral te laten horen aan een groter publiek of ken je iemand die dat zou moeten doen? Klik dan hier en meld hem, haar, hun of jezelf aan voor 'BG-Aangespoeld', podium voor muzikaal talent.

Wat wél mag. Wat niet mag!