Goede Bestemming

Nanda

Nanda (hersentumor), onze eerste Vakjoe!Goede bestemming. Met de verkoop van de welbekende rode Vakjoe!t-shirts hebben we € 505,50 voor haar opgehaald. Het liefst had ze een weekendje weg willen gaan met haar gezin. Dat zat er helaas niet meer in. Met dit mooie bedrag heeft ze een bed kunnen aanschaffen voor in de huiskamer om maar niet telkens weer de trap op en af te hoeven te gaan.

Nanda Vermeulen - Sarphatie
21 september 1978 - 12 augustus 2014

Denzell

Denzell, de tweede Vakjoe!Goede bestemming. Die kleine kanjer heeft helaas zelf niet meer kunnen genieten van de € 850,00 die we voor hem hebben opgehaald. 'Gelukkig' hebben zijn moeder, opa en oma dit bedrag een goede bestemming weten te geven. Alle drie hebben een tatoeage laten zetten met de as van Denzell er in verwerkt.

Denzell
15 maart 2006 - 26 september 2013

Larissa

Larissa (hersentumor), de derde Vakjoe!Goede bestemming. Met de opbrengst van € 550,00 aan donaties hebben we van alles en nog wat kunnen aanschaffen om haar huisje eens grondig aan te pakken. Samen met een klusteam van familie en vrienden hebben we dat voor elkaar gekregen. Zo is er geschilderd, behangen en zijn er leuke accessoires geplaatst.

Larissa Veenstra
3 mei 1977 - 17 oktober 2015

Spider-Mace

Mace oftewel Spider-Mace (hersentumor). De vierde Vakjoe!Goede bestemming. Maar liefst € 567,50 hebben wij voor de toen 5-jarige superheld opgehaald. Tegenwoordig is Mace een vrolijk ventje, die de draad heeft opgepakt en weer 'gewoon' kind kan zijn. Samen met zijn ouders en 'Zus' zoals hij zijn zus Robin noemt is hij een midweek naar Euro Disney geweest.

Michael

Delano

Delano, de zesde VakjoeGoede bestemming (hersentumor).

Delano van Brabant
29 juli 1984 - 31 januari 2017

Gerdy

Gerdy, de zevende VakjoeGoede bestemming (alvleesklierkanker).

Dragana

Dragana, de achtste Vakjoe!Goede bestemming. Dragana had een zeer zeldzame vorm van kanker. Dikke darmkanker. Ze was daarmee de enige in Nederland en behoorde wereldwijd tot de slechts 10% van alle jongeren die deze vorm van kanker krijgen. Inmiddels is ze 'schoon' verklaard.

"Al heel lang wil ik mijn rijbewijs halen alleen beschik ik niet over financiële middelen. Mag dit mijn wens zijn? Zodat ik straks niet alleen kankervrij ben (hoop ik), maar ook de vrijheid heb om daar te gaan waar ik wil zonder openbaar vervoer." - Dragana.

Helaas hebben wij dat niet kunnen bewerkstelligen. Wel heeft ze een theoriecursus en examen kosteloos aangeboden gekregen. De ontvangen donaties van ruim € 200,00 heeft ze uiteindelijk besteed aan een welverdiende vakantie naar haar geboorteland Kroatië.

Natasja

Natasja, de negende Vakjoe!Goede bestemming (borstkanker). Moeder van Dion (6) en Larissa (4). Vrouw van Michael. Het was de bedoeling om het opgehaalde bedrag van € 884,00 aan donaties te gebruiken om een paar dagen naar Euro Disney te gaan met het gezin. Helaas is dat niet meer gelukt. Opeens ging het allemaal erg snel. Natasja is op 25 november 2017 overleden. Michael gaat nu samen met de kinderen komend jaar terug naar de camping waar ze dit jaar nog met zijn allen zijn geweest.

10 maart 1976 - 25 november 2017

Dennis

Dennis, de tiende VakjoeGoede bestemming (hersentumor).

Dennis Priessen
23 april 1972 - 6 november 2017
om het opgehaalde bedrag van € 884,00 aan donaties te gebruiken een paar dagen naar Euro Disney te gaan met het gezin. Helaas is dat niet meer gelukt. Opeens ging het allemaal erg snel. Natasja is op 25 november 2017 overleden. Michael gaat nu samen met de kinderen komend jaar terug naar de camping waar ze dit jaar nog met zijn allen zijn geweest.

Natasja van Velzen - Stevens
10 maart 1976 - 25 november 2017ar Euro Disney te gaan met het gezin. Helaas is dat niet meer gelukt. Opeens ging het allemaal erg snel. Natasja is op 25 november 2017 overleden. Michael gaat nu samen met de kinderen komend jaar terug naar de camping waar ze dit jaar nog met zijn allen zijn geweest.

10 maart 1976 - 25 november 2017